1: Bugatti EB110 SS 2: Lamborghini Reventon 3: Ferrari Enzo 4: Gumpert apollo 5: Aston Martin Vanquish
En als je het dan toch een motor goed wilt opvoeren neem dan een dikke chevy V8 en leg hem achterin een Golf 2 bijv. Tegenwoordig halen ze meer dan 2500pk uit zo'n blok en het geluid is vele malen mooier dan een skyline.
1 Opel Manta A GT/E ( de mooiste wagen ooit gemaakt ) ( zelf gehad! ) 2 Ford mustang Shelby 500GT 3 Toyota Supra mark II 4 BMW 635 CI ( de oude natuurlijk ) 5 Audi Quatro coupé ( ook de oude natuurlijk )
Ben nog bezig met een 1:10 kap van een A-manta die gelijk moet worden aan die ik gehad heb!
Burning dat over die Skylines heb je gelijk in! Bij de getunede Supras precies hetzelfde!!
Die Maybach is echt machtig. Ik heb hem van erg dichtbij gezien (op de autorai) en hij is echt gigantisch van dicht bij. Er zitten per wiel 2 grote schijfremmen. Die wiellen alleen al waren denk ik 80 centimeter (diameter). Toch vind ik de Ferrari Aurea mooier
maar eem toyota mr2 die is ook mooi ( rijd ook in onze buurt wat er we; niet allemaal rond rijd ) ze lijken op de achterkant een beetje op een ferrari en ze zijn niet eens zo heel duur
als je de mr2 tuned kun je er ook 1000bhp uit krijgen:P, dan gaat hij lekker HARD!!
Die maybach vind ik niet mooi, die wielenn (vooras) lijkt te ver naar achteren te staan, of adart komt door die grill (lees: neus) BMW C63 amg black edition is ook wel nice, en de SLR black edition ook, de G55 amg is ook cool:P
greetzzz
Kyosho Tr-15 stadium force Kyosho inferno Mp7.5 sports 3 HPI RS4 3 EVO+ AAR Cuda
HPI baja SS (teflon kopp. allu cluchtbell holder, tps luchtfilter incl. hoes, FALCON II 26cc motor, DX2.0 etc.)