Menu
  Thuis
  Nieuws
  Forum
      Updates from last visit
      Most Recent
      Most Viewed
      Most Active
      Archive
  Test, Reviews en Tutorials
  RC-Car Techniek
  TamiyaGekken.nl
  Foto Albums
  Vraag en Aanbod
  Partner Sites
  Web Links
  Informatie over
Clubs, teams, NOMAC

Over RC-Junkies

RC-Car informatie

Basis begrippen
Tests en Reviews
Tutorials
Historische Auto's
Diverse
Klik op de tekst om
de sectie te openen

Meeting Crew Sponsoren
De volgende bedrijven ondersteunen de RC-Junkies Meeting Crew:

HOVENIERSBEDRIJF AART TIMMERS JR

FABIAN GULDEMOND TUINEN

BORDUURSTUDIO FLAKKEE

Zoeken op RC-Junkies

(advertentie)
Alpha-RC
Alpha Plus motoren

/  Forum index » De Pitlane » Racepraat

≡  Onze liefde voor de hobby is gratis, voor ...............!!!

Nieuwste eerst Aangehecht 
 Print Topic 
« Vorig topic  |  Volgend topic »

RC-Junkies - ook cool zonder slogan!!!

§Alex # 1 ≡ Onze liefde voor de hobby is gratis, voor ...............!!!
RC-Junkies Coördinator
RC-Junkies Coördinator

Alex

Level: 54
12703 / 12703
6070 / 6089
304 / 317
Hoi RC-Junkies meeting en demoteam leden!

In Oudenhoorn hebben we tijdens dit evenement de hierboven genoemde slogan ingevoerd: “Onze liefde voor de hobby is gratis, voor onze service vragen we een kleine vergoeding”

In het nieuwsbericht dat door Jaap was aangemaakt kon je het volgende lezen:

Beste leden van RC-Junkies,

Afgelopen jaren is RC-Junkies in vele opzichten flink gegroeid. Meetings worden groter aangepakt, professioneler opgezet en er is zelfs een heus demorijders team in het leven geroepen. De crew steekt veel vrije tijd en energie in de ontwikkeling van RC-Junkies om nog meer naamsbekendheid te krijgen en het iedereen naar de zin te maken. Dit willen we natuurlijk nog lang doorzetten, maar er zullen een paar dingen veranderen.

Elke meeting zorgt de crew voor koffie en vaak komt hier ook nog een versnapering bij. Bij grotere meetings/demo’s zijn er zelfs regelmatig lunchpakketten geregeld. We hebben besloten om voor koffie en eventuele versnaperingen in het vervolg een kleine vergoeding te vragen. We willen hier geen winst op maken, maar we willen wel graag dat het kostendekkend is.

Een ander aspect is het verzorgen van benodigd materiaal bij meetings/demo’s. Verschillende leden gaan er vanuit dat echt alles op een meeting geregeld is. Denk hierbij aan sleuteltafels, gereedschap, onderdelen, opladers etc. Dit is niet zo; een bezoeker moet voor zijn eigen spullen zorgen.
De crewtent is voor de crew van RC-Junkies, met een eigen sleutelruimte waar alleen de crew mag komen.
Heb je hulp nodig, dan helpen we je nog steeds met alle liefde, maar dat doen we dan wel aan jouw sleuteltafel. Zorg er dus voor dat je zelf al je spullen bij je hebt, zodat we je ook echt kunnen helpen.

Voor onze sponsors is er bij de grotere meetings/demo’s een VIP ruimte. Deze ruimte is alleen toegankelijk op uitnodiging van de crew.

Wij weten dat dit geen populaire maatregelen zijn, maar we kunnen niet anders. De sponsors laten het bij een slechte economie ook afweten. En zelf kunnen we ook niet alles blijven betalen, de service is vanzelfsprekend geworden en daar zit voor de crew het grootste probleem in.

Wellicht om eens een klein idee te geven van wat er allemaal achter de schermen gebeurt en nog belangrijker wat een investering het kost om alles in kannen en kruiken te hebben als jullie aankomen om te rijden; een gemiddelde meeting of demo kost tussen de 40 en 80 uur om alles te regelen. Denk hierbij aan de tijd die we nodig hebben om de locatie te bekijken, afspraken met de desbetreffende organisatie maken, vergunningen aanvragen (indien nodig). He opbouwen van het parcours, de opslag van alle materialen, het transport van de materialen. Dit alles op vrijwillige basis (waar we zelf voor gekozen hebben) om het uitgangspunt van RC-Junkies.com niet de das om te doen. Wij willen geen inschrijfgeld vragen, omdat we de hobby voor een ieder toegankelijk en bereikbaar willen houden.

Heb je vragen hierover of ben je het er niet mee eens, laat het ons weten. Wij zijn ook maar mensen en we doen alleen maar onze stinkende best om namens RC-Junkies een fantastisch evenement neer te zetten.

Namens de meetingcrew,

Alex
»27.06.10 - 02:19 Profiel

§DiGifreezer # 2 ≡ Onze liefde voor de hobby is gratis, voor ...............!!!
Échte RC-Junkie
Échte RC-Junkie

DiGifreezer

Level: 20
0 / 941
506 / 506
8 / 52
wat er achter de schermen gebeurt is niet te betalen,tijd, energie,.....liefde voor de hobby zullen we maar zeggen.
en kleine vergoeding moet dan ook geen enkel punt zijn lijkt mij. ;-)
als je bij een andere club, of wat dan ook zit kost het ook geld........toch????
dussss koffie, koeken, broodjes worst, het kost gewoon geld, en moet dus ook betaaldt worden.....klaar.
ik zit samen met mijn zoon in het demo team en kan er helaas niet altijd bij zijn met opbouwen en afbreken.
dus als wij het zo een beetje goed kunnen maken,,,, met alle plezier.
crew ga zo door en de kosten zal door de echte junkie gedekt worden. 8-)
en de hobby is echte liefde dus geen enkel punt. :-P

ik ben met niks begonnen en het meeste heb ik nog. 8-)

»27.06.10 - 03:18 Profiel Bezoek website

*silverbullit # 3 ≡ Onze liefde voor de hobby is gratis, voor ...............!!!
Échte RC-Junkie
Échte RC-Junkie

silverbullit

Level: 16
587 / 587
371 / 381
14 / 39
Ik vind dit geen slecht idee dus heeft niks met populaire maatregelen te maken.

Als je zelf je eten en drinken moet halen in de winkel moert je ook betalen.

En idd zoals al gezegd is word er achter de schermen verdomd veel gedaan zodat iedereen naar hartelust zijn hobby op de meetings kan uitoefenen.

Ivm de afstanden ben ik ook niet altijd bij het opbouwen maar op deze en andere manieren wil ik toch mijn steentje bijdragen aan RC-junkies.

------------------------------------------------------
Proud member of RC-Junkies demo team

Mijn veels te kleine garage:

Hong nor met picco.21
Hpi trophy 3.5
Spectrum dx3s

:ange3 Never drive faster than your gaurdianangel can fly:ange3
»27.06.10 - 12:46 Profiel

§Spetter_Niels # 4 ≡ Onze liefde voor de hobby is gratis, voor ...............!!!
Échte RC-Junkie
Échte RC-Junkie

Spetter_Niels

Level: 18
750 / 750
408 / 412
18 / 45
Ik zat te denken wat je hoe je hierop moet reageren zo zijn de regels dus wij hebben ons daar aan te houden.
Maar om even te vergelijken met een andere club daar betaal je gewoon 5 euro anders mag je niet eens rijden!!!

Ik hou van spetter,spetteren is mijn bezigheid.

Garage

Hong NorX2 Powerd By LRP.28 Spec.3 Truggy
Spektrum dx3.0
»27.06.10 - 16:33 Profiel
 Print Topic 
« Vorig topic  |  Volgend topic »

Bezoekers Online

In totaal zijn er 5 bezoekers online (0 RC-Junkies en 5 naamlozen).

[ Admin: : Bart_Banaan ] [ Gemodereerd door: stephen ]

Zoek

Trefwoorden:    

[ Uitgebreid zoeken ]

Permissions

You cannot post.
You cannot edit.
You cannot add polls.
You cannot attach files.
You cannot reply.
You cannot delete.
You cannot vote.
XML / RSS
Use Copy/Paste in your quest to save humanity, not in your evil plots to take over the world!
RunCms Copyright © 2002 - 2010
- Free Opensource CMS System - 
- Click here to visit our mainsite! -
- Pagina gecreërd in 0.77336 Seconden | 43 Vragen + 0 _DBG_CACHED | 112 Geladen bestanden: 688.62 Ko | Ruwe HTML: 44.99 Ko -