Ik ben zowizo aanwezig, echter is mijn ontvanger door gebrand in Oudehoorn en ik weet niet ofdat ik een nieuwe zenderset aanschaf of alleen een ontvanger. Ik laat dit uiteraard op tijd weten!
Helaas is er geen ruimte voor on-road auto's en zal de crew een mooie off-road piste aanleggen.
Er is dit jaar wel ruimte voor On-road auto's. De weg voor de of-road baan gaan we dit jaar gebruiken voor een speed-demo 1 of 2 keer per uur. Je kan en mag natuurlijk ook met je of-road auto meedoen, de ruimte die we daar voor mogen gebruiken is ongeveer 100 meter die met hekken wordt afgezet, als er genoeg deelnemers zijn.
# 7 ≡ Re: Meeting 16 juli Middelharnis (Diekdagen)
Meeting-Coördinator
Level: 22
@Reinout95 Leuk dat je mee denkt. maar daar was al aan gewerkt door een van de crew leden. en gezien de ruimte die we daar hebben kan het niet te ingewikeld ivm met de bigscale wagens.
# 10 ≡ Re: Meeting 16 juli Middelharnis (Diekdagen)
Meeting-Coördinator
Level: 24
Hallo Junkies,
We zijn dit jaar wederom uitgenodigd om een demonstratie te komen geven in Middelharnis op één van de Diekdagen
De locatie en het adres: Benedenzandpad 1 Middelharnis
Aanvang:
Om 12.00 uur zal de aanvang zijn en het einde ca. 21.00 uur.
Helaas is er geen ruimte voor on-road auto's en zal de crew een mooie off-road piste aanleggen.
Aanmelden op de gebruikelijke manier:
Het inschrijfformulier: KLIK En het overzicht: KLIK Er waren wat problemen met het openen van het overzicht. Deze link is vernieuwd en we hopen dat het probleem nu is opgelost.
Tot ziens in Middelharnis!
De meetingcrew.
FG Baja 4WD; Hong Nor X1 CRT E; Futaba T2PLG Fasst 2,4Ghz