goede dag iedereen.. ik heb sinds ik een kleine jongen was veel bij quartell in zwolle gekeken naar de enorm mooie auto's die ze daar hadden/hebben toen wou ik al een rc wagen hebben... veel op me verlanglijstjes gestaan en evenzoveel keren niet gekregen.. totdat ik ouder werd en me ouders gingen verhuizen en ik noodgedwongen mee moest.. toen tijden niet meeer aan rc gedacht... totdat ik bij me zwager thuis kwam en hij me een boekje liet zien van conrad veel gekeken veel getwijfeld niks gekocht.. totdat het moment kwam dat mijn vader voor vader dag een Reely Rex-x kreeg! ik was al mooi wat ouder (21) en toen praktisch direct ook 1 besteld.. met heel veel plezier met die auto gereden en inmiddels staat die stof te vergaren op me slaapkamer. omdat ik op dit moment een prachtig mooie HPI baja 5bSS heb en god wat is dit een machtige moooie stabiele wagen.. ik heb jullie forums wat doorgelezen en gekeken en ben erachter gekomen dat jullie bij elkaar veel weten en me zeker kunnen helpen als ik er niet meer uitkom
Welkom op de site! Je kunt hier inderdaad heel veel informatie terug vinden. Mocht er toch iets zijn wat niet staat beschreven, dan kun je het natuurlijk altijd op de site vragen. Ongetwijfeld dat iemand je verder kan helpen. Er zijn er genoeg die ook een HPI Baja hebben (gehad) of ook big scale rijden.
Veel lees plezier en wie weet, komen we elkaar een keer tegen op een meeting!
FG Baja 4WD; Hong Nor X1 CRT E; Futaba T2PLG Fasst 2,4Ghz
Pitbull87 welkom op de site. een betere,gezelligere en actiefere site heb ik nog niet gevonden. alles wat je zoekt binnen en buiten het RC gebeuren vind je hier.slijm slijm veel plezier hier.
ik ben met niks begonnen en het meeste heb ik nog.